План роботи
психолого-педагогічного семінару з науково-методичної проблеми
«Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі»
Аспект опрацювання науково - методичної проблеми на 2016 - 2017 навчальний рік:
“Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі “( формувальний етап)
Мета: Сприяти створенню адаптивних умов, спрямованих на успішну соціалізацію особистості в сучасному освітньому просторі.
Пріоритетні завдання:
- забезпечення системного підходу до реалізації науково-методичної проблеми;
-проведення моніторингу діяльності педагогічного колективу відповідно алгоритму взаємодії з органами місцевого самоврядування, громадськості в умовах соціалізую чого освітнього простору.
Тематика семінарів:
1. Проблеми наступності між початковою та середньою ланкою освіти.
Жовтень 2016 р.
2. Запобігання конфліктів в учнівському середовищі.
Грудень 2016 р.
3. Формування комунікативної толерантності педагогів.
Січень 2017 р.
4. Синдром професійного вигорання педагога.
Березень 2017 р.
Діагностичний моніторинг:
1. Вхідна самодіагностика: міні-тест «Професійні позиції педагога».
І семестр
Жовтень 2016 р.
2. Моніторинг рівня готовності учителів до оптимізації соціалізуючого освітнього простору.
І семестр
Листопад 2016 р.
3. Діагностика творчого потенціалу педагога.
ІІ семестр
Січень 2017 р.
4. Вихідна самодіагностика: анкета «Зворотний зв'язок»
ІІ семестр
Березень 2017 р.
Д: Матеріали діагностичного мінімуму розглянути на заняттях психолого-педагогічних семінарів.
Література:
1. Андрущенко В.; Табачек У. Формування особистості вчителя в сучасних умовах/ Андрущенко В., Табачек У.// Політичний менеджмент.- 2005-№1 (10). – С.58-69.
2. Баришполь С.В. Посібник практичного психолога: психодіагностика, тестування, розробки уроків психічного розвитку.- Х.: Вид. група «Основа».- 2009 –С. 262.
3. Бухлова Н.В., Коновалова Л.М. Науково-методичний супровід самостійної й самоосвітньої діяльності педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогічної освіти. – Донецьк: Каштан,2007.
4. Василенко І.В. Організація системи соціального виховання учнів// Педагогіка і психологія.- 1996.- №2.- с. 92-102.
5. Дачківська І.М. Інноваційні педагогічні технології: Навч. посібник (Текст)/ І.М.Дачківська.- К.: Академвидав,2004.-352 с.
6. Жерносєк І.П. Деякі ціннісні орієнтації учнівської молоді// Нова пед. думка.- 2002- №3-4- с. 148-152
7. Кузьмина Н.В. Педагогическое мастерство учителя как фактор развития способностей учащихся// Вопросы психологии.-1984 - №1.
8. Лавриненко Н. Соціалізація молоді: перспектива сім’ї та школи// Директор школи.- 2003.- №39.- с.3-6.
9. Моїсеєв С.О., Назаренко Л.М. Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі (методичні рекомендації щодо реалізації науково-методичної проблеми).-Х: 2013.- с.48.
10. Поліщук К.М. Комфортність навчання// Шкільному психологу усе для роботи.- 2011- №7 (31) – С.27.
11. Руденко О.М.Тренінг для вчителя «Мої 24 години» Шкільному психологу усе для роботи.- 2011- №5 (29) – С.17.
12. Турищева Л.В. Настільна книга шкільного психолога: навчально-методичний посібник для вчителів.- Х.: Вид. група «Основа».- 2009 –С. 81.
13. Хомінець В.В. Науково-методичні аспекти підвищення фахової майстерності вчителів/ Хомінець В.В.// Освіта Закарпаття.- 2006.-№4 – С. 78-88.